hediyh

army....borahhhhhhh

hediyh

army....borahhhhhhh

من یک ارمی هسم و بهش افتخار مکنم که از 14 سالگی تا الان که 17 سالم عاشقشونم
و دوست دارم به رویا هام ایمان داشته باشم

بایگانی
آخرین مطالب

بلاتنم

يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۰۸ ب.ظ

سلام..

من یک ارمی هستم و این بلاگ رو فقط به خاطر اینکه بتونم یکی از بهترین بلاگ هایی که تو عمرم دیدم

زدم و هرچی هم که میذارم از اونجا میاد و فقط برای حمایت کردنشه

اینم ادرس وبلاگش =fazayihaa2.blog.ir

دنبالش کنید

من اینقدر عاشقش شدم که رفتم با هزار بدبختی ثبت نام کردم و بعدشم بلاگ زدم ممنون

۹۹/۰۶/۲۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
هدیه اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی